Julehelsing

desember 27, 2012 at 1:21 pm Legg igjen en kommentar

Av Åse

Så kom julekvelden litt for fort på kjerringa (meg) i år også….. Her kjem iallfall ei forsinka julehelsing til alle som fylgjer Topp Team Fôring-bloggen.  Nå har eg akkurat kome att frå ein flott skitur.  Minus 10-12 grader, mykje snø i trea, bleik desembersol, flotte skiløyper og ei bikkje som også syntest det var godt å lea seg litt – stort betre kan det ikkje bli !  Ellers er eg budeie i heile jule- og nyttårs-høgtida og gler meg over friske og fornøgde dyr, og at kyrne gjer alt dei kan for å fylle 2012/13-kvota.

I dag har eg ikkje tenkt å skrive noko om fôringsfaget; men berre konstatere at tala frå Kukontrollen i heile haust tilseier at det går jevnt bra  – kyrne har vel aldri mjølka meir, fett-prosenten er mykje betre enn på same tid i fjor og ureaverdiane i mjølka har gått pent ned; dvs. vi sløser mindre med proteinet enn før ser det ut til.  Fleire har teke grovfôranalyser i haust enn før, og auka fokus på fôringa bidreg til gode resultat. Da eg var på matbutikken i dag såg det heldigvis ut til å vera nok både TINE-smør, fløyte og rømme å ta av.

Her ved foten av Jotunheimen har vi hatt ein grei vinter så langt utan sprengkulda som vi fekk smake dei to førre førjuls-vintrane. Før jul gjekk det nokre tankar til yrkes-søstre og -brødre i Rogaland da snøkaoset der herja som verst.  Det er iallfall godt at vi TINE-bønder i  fellesskap dekker tapt mjølkeoppgjør for dei som må tømme ut mjølka når tankbilen ikkje kjem fram.

Med eit bilde frå dagens skitur ynskjer eg lesarane fortsatt God Jul !

Skitur 27.12.12 Sandranden 2

Entry filed under: Generelt.

Nye prøvebor ankommet For lite storfekjøtt også

Legg igjen en kommentar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Arkiv


